S.S.S.

Nasıl Sipariş Veririm?

Web sayfamızdaki Kampanya ve Fiyat bilgilerine, üye olmadan da ulaşabilirsiniz. Üye olarak veya üye olmadan sipariş verebilirsiniz.

Nasıl Üye Olurum?

Ana sayfada yer alan Üye Ol butonunu tıklayınız. Üyelik bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz ve KAYDET butonuna basınız.

3D Secure nedir?

İnternet üzerindeki alışverişlerin güvenliğinin arttırılması amacıyla Visa ve Mastercard tarafından geliştirilen bu sistemde, herhangi bir ödeme işlemi sırasında kartınızın sahibi olan bankanın web sitesine yönlendirilerek Kredi Kartınıza ait şifre ile onaylama işlemi gerçekleştirilmektedir. Böylelikle kart numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa dahi şifrenizi sadece siz bildiğiniz için elektronik güvenliğinizi sağlamış oluyorsunuz. Bu sistemi aktive etmek için ayrıca bir ücret ödenmesi gerekmemektedir. 3D Şifre sistemi kullanarak yapacağınız alışverişlerinizde kredi kartı güvenliğiniz en üst seviyede olduğu için 3D Şifre kullanılmadan yapılan alışverişlere oranla siparişleriniz hazırlanma aşamasına daha hızlı gönderilmektedir. Süreçleri hızlandırmak ve satın aldığınız ürünlerin size en kısa sürede ulaştırılması için alışverişinizi 3D Şifre kullanarak yapmanızı tavsiye ederiz.

Siparişimi nasıl takip ederim?

İXİRPOS (www.ixirpos.com.tr) ana sayfasından kullanıcı girişi yaparak HESABIM - SİPARİŞ TAKİBİ kısmına girerek ürününüzün hangi hazırlık aşamasında veya nerede olduğunu takip edebilirsiniz. Ürününüz kargoya verildiğinde, size bir mail gönderilecektir.

Yazılım ürünlerini iade edebilir miyim?

Yazılımlar kesinlikle iade alınmamakta veya değişimi yapılmamaktadır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz hazırlık sürecinde iken web sitemizden siparişlerim sekmesinden iptal talebi iletebilirsiniz. Siparişiniz hazırlandı ise ya da kargoya verildi ise 0850 305 46 24 arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz.

14 günlük cayma hakkımdan faydalanmak için ne yapmam gerekmektedir?

Siparişinizin teslim tarihi itibariyle 14 günlük cayma hakkı bulunmaktadır. Siparişiniz cayma hakkı içerisinde ise Adresinize ürünün geldiği kargo firmasını çağırıp, geri gönderim yapabilirsiniz. Ürünü eksiksiz bir şekilde teslim etmenizi rica ederiz. Cep telefonu, notebook, televizyon, tablet, oyun konsolu, bilgisayar gibi (www.ixirpos.com’da yer alan tüm elektronik ürünlerde) ürünlerinde “kurulum sağlandıktan, kutu açıldıktan, paket açıldıktan” sonra cayma hakkında bulunulamaz.

İadem Ne Zaman Gerçekleşir?

İade talebinizi bildirdikten sonra siparişiniz kargoya verilmediyse ortalama 3 iş günü içerisinde bankaya iadeniz bildirilmektedir. Siparişiniz kargodaysa kargodaki ürünün tarafımıza teslim edilmesi beklenmektedir. Teslim edildikten sonra iade işlemleriniz başlatılacaktır. Ortalama 5 iş günü içerisinde iadeler sonuçlanmaktadır.

Taksitli Alışveriş Yaptım. İadem taksitli olarak mı iade olacak?

Taksitli alışverişlerinizde bankanıza siparişinizin tüm tutarını iade olarak iletmekteyiz. Banka bu işlemi size taksitli bir şekilde iadesini gerçekleştirebilir.

Sarf malzemelerinde iade süreci nedir?

Sarf malzemelerinde, ambalajı açılmış ürünler iade alınmaz. Eğer ürünün ambalajı açılmamışsa iade edebilirsiniz. Yazıcı, iade ve değişim işlemlerinde sarf malzemesi olan kartuş veya toner açılmış ise; kartuş veya toner bedeli düşülerek iade veya değişim işlemi yapılır. Cep telefonu siparişlerinde ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, müşteri ürünün kutusu içerisinde yer alan yetkili servislere başvurmalıdır.

Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım?

İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün İXİRPOS Bilişim ve Yazılım Hizmetleri’ne ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç genel bir uygulama olup, İXİRPOS Bilişim ve Yazılım Hizmetleri’nin herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Kargo firması ürünü ambalajında hasarlı şekilde getirdi, bu durumda ne yapmalıyım?

Eğer kargo firmasının siparişinizi teslim aşamasında ürünü, ürünün kendinde veya ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, hasar, yırtılma ve benzeri bir durum ile getirdiğini tespit ederseniz ilgili kargo firmasından Hasar Tespit Tutanağı almanız gerekmektedir. Bu tarz ürünlerde Hasar Tespit Tutanağı tarafınızdan alınmamışsa iade veya değişim yapılması mümkün değildir.

 

Önemli:

Kargo firmasından Hasar Tespit Tutanağı olmayan, iade veya değişimini istediğiniz üründe veya ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, hasar, yırtılma ve benzeri bir durum tespit edilmesi halinde üründe iade veya değişim işleminin yapılması mümkün değildir. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.



Banka Hesap Bilgilerimiz (Havale / EFT)


MUSTAFA ERKEN

QNB Finansbank A.Ş.

TR82 0011 1000 0000 0082 2737 53